Copywriting & web copywriting

Výsledkem práce dobrého copywritera má být:

  • Text, který má hlavu a patu (zmatek nezaujme).
  • Text, který poskytuje faktické informace (vata a prázdné fráze odrazují).
  • Text, který má šťávu a vzbuzuje emoce (suchopárnost nudí).
  • Text, který postrádá své dvojče (kopírování má krátké nohy).
  • Text, který je kontaktní a vybízí ke komunikaci (proč číst něco, co nikoho neosloví)
  • Text, který přitáhne pozornost k nabízenímu produktu či službě (jinak by to celé nemělo smysl).

A věřte, že kvalitní, seriózní a přitom šťavnatý obchodní text ocení nejen čtenáři, ale také internetové vyhledávače!

Napíšu pro vás:

  • PR článek,
  • tiskovou zprávu,
  • newsletter,
  • advertorial,
  • článek pro firemní časopis,
  • leták, brožuru nebo návod,
  • publikaci,
  • výroční zprávu,
  • a cokoliv dalšího, co vás napadne.

Navrhnu pro vás:

Obsah a strukturu webových stránek, které pak naplním kvalitními texty se zapracovanými klíčovými slovy.

Ukažte to ostatním: