Copywriting & web copywriting

Výsledkem práce dobrého copywritera má být text, který:

  • má hlavu a patu (zmatek nezaujme).
  • poskytuje faktické informace (vata a prázdné fráze odrazují).
  • má šťávu a vzbuzuje emoce (suchopárnost nudí).
  • postrádá své dvojče (kopírování má krátké nohy).
  • je kontaktní a vybízí ke komunikaci (proč číst něco, co nikoho neosloví)
  • přitáhne pozornost k nabízenímu produktu či službě (jinak by to celé nemělo smysl).

A věřte, že takový obchodní text ocení nejen čtenáři, ale rovněž internetové vyhledávače.

Napíšu pro vás:

  • PR článek,
  • tiskovou zprávu,
  • newsletter,
  • advertorial,
  • článek pro firemní časopis,
  • leták, brožuru nebo návod,
  • publikaci,
  • výroční zprávu
  • a cokoliv dalšího, co vás napadne.

Navrhnu pro vás:

Obsah a strukturu webových stránek, které pak naplním kvalitními texty se zapracovanými klíčovými slovy.

Ukažte to ostatním: